tirsdag, januar 29, 2008

Mini Eddy og jordbærnøkkelring/veskesmykke




Vi hadde 100 dagers fest i 1.klasse på skolen idag, min yngste datter er 6 år og går der. Som vanlig skal foreldrene til de ulike kjønnene ha med enten kake, eller gevinst til lotteriet. Nå var det lotterigevinst vi skulle ha med så da slengte jeg sammen en liten nøkkelring/veskesmykke av de alltid så populære jordbærene... og jeg fikk for meg at jeg skulle se hvor liten jeg kunne få Eddy, men han ble litt større enn jeg hadde kunnet få til....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott Eddy og så søte jordbær.Hvor kan man få tak i oppskrift?
Katten du er ferdig med er skikkelig flott.Du er jo utrolig flink da.

Petunia sa...

Send meg mailadressen din og jeg skal sende deg en "bruksanvisning" på sokkestrikking!
Håndarbeisdbloggen min er ikke oppe og går.
petunia@broadpark.no
:D

randi K design sa...

Saa artige smaa figurer du hekler!
Takk for besoek og kommentar hos meg!